یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید

  • کد خبر: ۲۲۳۴۶۱
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید
سریال تازهٔ «فال‌آوت» که اقتباسی از یک مجموعه‌بازی به همین نام است، پس از پخش در روزهای اخیر، موجب اقبال بیش از پیش به آخرین بازی این سری شده است که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفتهٔ گذشته، بازی اکشن Fallout 76 در Steam در زمینهٔ تعداد بازیکن‌های هم‌زمان رکورد جدیدی به‌ثبت رساند، اما حالا باز هم رکوردشکنی کرده است. این بازی به‌عنوان آخرین نسخهٔ مجموعه‌ای به همین نام، با آنکه در سال ۲۰۱۸ در دسترس گیمرها قرار گرفته است، پس از پخش سریال اقتباسی Fallout پرایم‌ویدئوِ آمازون در ماه جاری میلادی، با افزایش چشمگیر تعداد بازیکن‌ها روبه‌رو شده است. SteamDB (پایگاه برخط دادهٔ بازی ویدئویی) نشان می‌دهد که فال‌اوت ۷۶ با دستیابی به ۶۴,۰۸۳ بازیکن هم‌زمان در روز شنبهٔ هفتهٔ جاری رکورد پیشین خود را ارتقا داده است.

استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید

تعداد بازیکن‌های هم‌زمان بازی فال‌اوت ۷۶ در استیم، در فاصلهٔ کوتاهی پس از پخش سریال پساآخرالزمانی فال‌اوت، به حدود ۴۰,۰۰۰ نفر رسید. البته این بازی، در زمان عرضهٔ اولیه، تنها از طریق لانچر Bethesda در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت و پس از گذشت دو سال به فروشگاه استیم راه پیدا کرد. امکان تجربهٔ فال‌اوت ۷۶ به‌وسیلهٔ سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر نیز وجود دارد؛ بنابراین، تعداد کاربران بازی در استیم نمایانگر مجموع بازیکن‌های پی‌سی نیست.

استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید

بازی Fallout 76، پس از عرضه و استقبالی که در پی داشت، شاهد به‌روزرسانی‌های زیادی بود که موجب اضافه‌شدن چندین لوکیشن، نظیر The Pitt، شد. حال، پخش سریال تلویزیونی اقتباسی Fallout هم مزید علت شده و افزایش چشمگیر فروش بازی‌های مجموعهٔ فال‌اوت را همراه آورده است، چندان‌که در هفتهٔ گذشته چهار بازی از این مجموعه در فهرست ۱۰ بازی پرفروش منطقهٔ اروپا جای گرفتند. سریال فال‌اوت که ۱۰ آوریل، در ۸ قسمت، از سرویس پرایم‌ویدئوِ آمازون پخش شد استقبال خوب و نقدهای مثبتی را در پی داشت که این شرکت را به ساخت فصل دوم این مجموعه ترغیب کرد.

استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید

 سریال Fallout در IMDb از حدود ۹۴,۰۰۰ مخاطب امتیاز ۸.۶ از ۱۰ گرفته و در Rotten Tomatoes نظر ۹۳٪ منتقدان را جلب کرده است. گراهام واگنر و جنیوا رابرتسون سازندگان این اثر هستند. بازیگرانی نظیر الا پورنل و کایل مک‌لاکلن و والتون گاگینز نیز در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند. موسیقی فال‌اوت را هم رامین جوادی، آهنگ‌ساز بنام ایرانی‌تبار، ساخته است که تا امروز ساخت موسیقی ده‌ها فیلم و سریال مشهور را برعهده داشته است.

استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید

منابع: زومجی و Eurogamer و Heartless Gamer

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->